czwartek, 15 stycznia 2015

Czapka W Kolorze Ecru



Dzisiaj prosta czapka bezszwowa, dziergana na drutach z żyłką nr 4 - jedynie zszyty został z tyłu warkoczowy ściągacz czapki





Czapka dziergana z tej samej włóczki Merino Gold, z której wydziergałam komplet z poprzedniego postu – tutaj


Zdjęcia wykonane zostały przed „blokowaniem” czapki, które w przypadku tej włóczki, okazało się wręcz nieodzowne, co doskonale widać na zdjęciach. Jak pisałam w poprzednim poście, włóczka jest troszeczkę „sztywnawa”, w porównaniu z innymi mięciutkimi włóczkami, i po wykonaniu udziergu trzeba zmiękczyć włóczkę, aby w ten sposób  „pomóc” oczkom w ich równym ułożeniu się :)


Schemat mój, wzory warkoczy ogólnie dostępne i znane


- Długość czapki = ok. 25 cm
- Obwód = uniwersalny






13 komentarzy:

  1. Świetna czapka :-) Rewelacyjny fason.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie sie prezentuje taki berecik bo dla mnie to bardziej beret niż czapka ,ale jakie to ma znaczenie, najważniejsze ze jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję. Faktycznie, czapka wyszła bardziej "beretowa" :)

      Usuń
  3. Wygląda pięknie! Podziwiam Twoją łatwość dziergania czapek i nie tylko czapek! Ja zmagam się ze swoją czapką już drugi tydzień i wciąż pruję. Wczoraj zaczęłam wzorem "ślimaczka", jeżeli mi się nie odmieni może ją skończę.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa :)
      Trochę nawaliłam z opisem czapki, który obiecałam. Od pewnego czasu pomagam w przygotowaniu przedstawienia, które odbędzie się w niedzielę... Ciągle brakuje mi czasu. Obiecuję, że po niedzieli odezwę się do Ciebie... Mam cichą nadzieję, że mi wybaczysz...

      Usuń
  4. Piękna czapka, ale to przecież dla Ciebie nic nowego:-) Uściski gorące:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. superowa czapka
    Dziękuję z całego serca za życzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, dziękuję także Tobie za miłe słowa, które pozostawiasz u mnie :)

      Usuń
  6. Jak najbardziej pewnie każda z nas chce nosić fajne i modne nakrycia głowy i ja to oczywiście rozumiem. Osobiście teraz chcę sobie zamówić kaszkiet damski letni https://hatfactory.pl/kaszkiety/375-2683-kaszkiet-letni-damski-margot.html i muszę powiedzieć, że będzie to na pewno hit sezonu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że mnie odwiedzacie i zostawiacie komentarze :) Jestem szczęśliwa i wdzięczna za każdy pozostawiony wpis. Zapraszam ponownie :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Obserwatorzy