niedziela, 4 sierpnia 2013

Ciepły Komplecik



Ostatnio lubiłam bawić się połączeniem włóczki z futerkiem. Zrobiłam wtedy parę różnych kompletów, z których najbardziej zadowolone były ich posiadaczki :)

Wiem, wiem…  przecież teraz jest czas upałów i prawie nikt nie myśli o nakryciach głowy i zimie… Jednak powoli oswajam się z myślą, iż niebawem będziemy po raz kolejny witać tę „białą, mroźną panią”. Mam w domu parę kilogramów włóczki i zastanawiam się jak ją wykorzystać. Może któraś z Was podda mi jakieś ciekawe pomysły. Jak myślicie, co będzie ładnie prezentowało się w nadchodzącym zimniejszym czasie? Oczywiście powinno być to coś nie tylko modnego, ale przede wszystkim ładnego. Lubię podpatrywać nowoczesne trendy, jednak zawsze poddaję je jakimś swoim innowacjom, gdyż taki mam styl… Nie cieszy mnie widok co czwartej, piątej kobiety z identycznymi dodatkami...
Macie jakieś pomysły? Piszcie śmiało - nawet na priv

Ten komplecik podobał mi się chyba najbardziej z tych, które ostatnio wykonałam, chociaż nie przepadam za tym kolorem... a raczej po prostu siebie w nim nie widzę :) Zaczęłam go robić na okrągło, gdyż nie trzeba się wówczas martwić gdzie jest szew, jednak po zrobieniu tunelu/poncza skapitulowałam i czapkę z zarękawkami zrobiłam już na dwóch drutach. Komplecik wykonałam z włóczki = 85% z akrylu i 15% wełny. 








6 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że pierwszy raz widzę na oczy coś takiego jak zarękawki, ale bardzo mi się podoba! Tunel też wygląda zachęcająco. Już wyobrażam sobie to milusie futerko... aż mam ochotę wyjąć coś włochatego z szafy i się przytulić :)
    Szablon dla Ciebie został wykonany. Możesz go znaleźć w notce [0507] :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaeru, szablon jest cacuszko. Buziaki dla Ciebie...
      Gdybyś potrzebowała coś włochatego na zimę, pisz śmiało. Z ogromną przyjemnością przyjmę Twoje zamówienie :)))

      Usuń
  2. Olá quero agradecer sua visita em em blog.
    Gostei de conhecer o seu e já estou lhe seguindo.
    Abraços, Carla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguardo ansiosamente a oportunidade de descobrir seu blog. Você tem um projetos muito interessantes.
      Abraços, Wiktoria.

      Usuń

Dziękuję bardzo, że mnie odwiedzacie i zostawiacie komentarze :) Jestem szczęśliwa i wdzięczna za każdy pozostawiony wpis. Zapraszam ponownie :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Obserwatorzy